34 éve az eddigi legnagyobb projekt!

Cégünk 34 éves fennállása óta az eddigi legnagyobb projektre kaptunk megbízást!

Ez egy 38 lábas egyedi, hosszújáratú tengeri vitorlás megépítése, ami eredetileg alumíniumból készült volna. Már az egy komoly műszaki feladatot jelentett, hogy az eredeti fém szerkezet átkonvertálásra kerüljön Compozit anyagokra. Ezt a feladatot a DOLPHIN vitorlásokat tervező Dr. Simongáti Győző végezte el, akivel mindig öröm együtt dolgozni! Mindig sokat tanulunk közben a Tanár Úrtól, és be sem kell járni az műegyetemre, csak néha.

Nos, a munkát már korábban elkezdtük, ezt szeretnénk bemutatni részletekben az erre fogékony érdeklődőknek, (szükség lesz valamennyi műszaki ismeretekre). Ez nem a multik látványos világa, ez valami egészen más!

A magbízó maga is felkészült mérnök, aki a hajó tervezésében meghatározó szerepet tölt be, gyakorlott tengeri vitorlázó. Így mindenben az ő elképzelései valósulnak meg, ebből a hajóból ez az egy készül, egyedi építési technológiával.

Keresés

Friss híreink

  • 34 éve az eddigi legnagyobb projekt!
    34 éve az eddigi legnagyobb projekt!

    Cégünk 34 éves fennállása óta az eddigi legnagyobb projektre kaptunk megbízást! Ez egy 38 lábas egyedi, hosszújáratú tengeri vitorlás megépítése, ami eredetileg alumíniumból készült volna. Már az egy komoly műszaki…

  • DIOGENES – Dolphin 26
    DIOGENES – Dolphin 26

    Ismét, egy számunkra nagyon kedves hajó érkezett vissza alapos felújításra. Ez az egyik első DOLPHIN 26-os a megemelt kajütösök közül. Az eredeti tulajdonossal nagyon jó barátságban voltunk, három hajót is…

  • A Rebell ma kapott egy igazi gyöngyszemet
    A Rebell ma kapott egy igazi gyöngyszemet

    A még kicsit csúnyácska Rebell ma kapott egy igazi gyöngyszemet! Ugyan egy igazi gyöngysor áráért, de a jó dolgok ritkán olcsók. Nagyon régen építettünk be a YANMAR legkisebb, de kitűnő,…

Kategóriák

Cimkék