A jövőben egyre inkább az egyedi gyártású hajók építésére is kívánunk fókuszálni. A megrendelőkkel szorosan együttműködve, az ő igényeikhez igazodó tervezési koncepció, és építési technológia alkalmazásával gyártjuk a szériatermékektől markánsan eltérő hajókat. Ez esetben érvényesíthetik leghatékonyabban megrendelőink az egyedi igényeiket. Az alábbiakban ismertetett, alumíniumból épült vitorlás jó példa erre a lehetőségre, melynek létrehozásban cégünk jelentős szerepet vállalt. A tulajdonos kifejezetten a tengeri családi túravitorlázás céljára alkalmas hajót keresett. Igényeinek megfelelően választottuk ki a megépítendő hajó terveit a jó nevű holland Van de Stadt tervező iroda kínálatából. Az iroda az egyik legismertebb képviselője a nagy hagyományú holland fémhajó építési iparnak. A hajóval szembeni elvárások között nagy hangsúlyt kap a megbízhatóság és a biztonság. Ugyanakkor a robosztus szerkezeti felépítés a fém építési módot meghazudtoló könnyed formavilággal és súllyal jár együtt. A belső térben 6 fő és a hosszú távú túravitorlázáshoz szükséges összes felszerelés elhelyezésére lehetőség van. Az elkészült hajó rendelkezik az összes olyan kényelmi és navigációs felszereléssel amely – a konstrukciója mellett – akár több hetes nyílt tengeri átkelésekre is alkalmassá teszi. A hajótest, a fedélzet és a berendezés teherviselő részei teljes egészében kifejezetten a sós tengeri környezetre alkalmas alumíniumból készültek, biztosítva ezzel a hajó generációkon át tartó megbízható használhatóságát és kiváló értékállóságát. A hajó alap elrendezése, berendezése a tengeri körülmények között kiérlelt egyik legmegfelelőbb kialakítást tükrözi. A szélesebb körű igényekhez való alkalmazkodást szolgálja, hogy a beépített bútorzat lényegében nem szerkezeti teherviselő elem. A hajó a konstrukcióban rejlő ígéreteket a tengeri használat során be is bizonyította. Felszerelése folyamatosan bővítésre kerül alkalmazkodva a használat és a használati hely sajátosságaihoz, elvárásaihoz. Így a gyakorlati igények alapján került a hajóra automata kormány, napelemek szélgenerátor és gyenge szeles vitorlázat. A felszerelés a továbbiakban várhatóan radarral és AIS transzponderrel egészül ki. Tengeri túrahajókkal szembeni követelmények kielégítését és a tulajdonos egyedi igényeinek magas szintű kiszolgálását kiválóan szolgálja az aluminium építési mód. Az építés jelentősebb költségeit hosszú távú megbízhatósággal és értékmegőrzéssel kompenzálja.

Van de Stadt 37 Forna
Keresés
Friss híreink
-
Rendkívüli pillanat ez a számunkra…..
23 év után visszaérkezett a műhelyünkbe az első DOLPHIN 28-as! Ami remekül szolgált eddig is, de az új tulajdonosnak az a kívánsága, hogy a tavaszra minden porcikájában megújulva térjen vissza…
-
Régi, kedves emlékeket idéző hajó érkezett hozzánk, egy Rebell.
Régi, kedves emlékeket idéző hajó érkezett hozzánk, egy Rebell. Amin 32 év után egy teljes felújítást csinálunk, hogy további, hosszú időn át szolgálja a tulajdonost és családját. Nem lesz túl…
-
Szezon vége közeledik
A szezon végének közeledését jelzi, hogy elkezdtük régi ügyfelein hajóinak téli felkészítését. Ezek kevésbé örömteli feladatok, a tavaszi munkákkal ellentétben, de fontosak! Nagyon nem mindegy, hogy a hajók hogyan vészelik…






